خوش آمدید .:. امروز: چهارشنبه، 27 دی 1396

مگنتوتراپی چیست؟

مغناطیس درمانی وآر تی ام اس rTMS چيست؟
مغناطيس درماني به دو روش مركزي و محيطي انجام مي شود .

مغناطیس درمانی محيطي وآر تی ام اس rTMS:

این روش درمانی از دیر باز مورد توجه پزشکان بوده است .در طب اسلامی توصیه می گردد خواب و استراحت رو به قبله که در اکثر مواقع در جهت مغناطیسی زمین است صورت پذیرد. مغناطیس با ایجاد تغییرات پتانسیل در بدن و در سلولها اثرات مفیدی را در انسان و موجودات زنده ایجاد می کند بطوریکه در صورت سفر انسانها به کرات دیگر یا استقرار در قمر های مصنوعی مشکلات متعددی در عضلات و استخوانها بروز می نماید.
لذا امروزه با روشهای مختلف مغناطیس درمانی مانند تخت و تشک مغناطیسی کفی ،کفش و مچ بند مغناطیسی در مان مکملی برای بیماریهایی مانند پوکی استخوان دردهای عضلانی و استخوانی بی اختیاری ادرار رایج گردیده است.
 متن کامل را بخوانید ...

22 آذر 1391      مگنتوتراپی      7169 بازدید      نظرات (2)

مغناطیس درمانی چیست؟

ما در میدان مغناطیسی بزرگی زندگی می کنیم و در معرض حوزه های میدان مغناطیسی که در اثر آن به وجود آمده قرار می گیریم .معالجه توسط میدان مغناطیسی به عنوان یک روش تکمیل کننده و بدون احتیاج به عمل جراحی مورد استفاده قرار گرفته است .برای بهبود و شفا دادن دهها هزار نفر از بیماران در سراسر دنیا که فوائد و منافع این روش قدرتمند درمان را کشف نموده اند کاربرد دارد.

تمام موجودات و مخلوقات زنده بستگی به حوزه و میدان های درون زا دارند ، انرژی الکتریکی داخلی و حوزه های مغناطیسی علائمی را در پیرامون و اطراف بدن به اعصاب و ماهیچه ها می فرستند. مغز انسان میدان مغناطیسی ساطع می نماید که قابل اندازه گیری یا نمونه گیری MEG می باشد . این موارد اثبات نموده اند که مغز انسان ممکن است شیمی بدن را از طریق حوزه میدان های مغناطیسی خاص کنترل کند.
 متن کامل را بخوانید ...

23 شهریور 1391      مگنتوتراپی      4264 بازدید      نظرات (1)

موارد کاربرد مغناطیس درمانی

موارد کاربرد:
*بیماری های مفاصل واستخوان ها:
مانند پوکی استخوان-شکستگی ها-التهاب تاندون ها-التهاب مفاصل
*تروماها:
مانند کشیدگی-دررفتگی-کوفتگی
*درمان حالات التهابی:
مانند اماس ماهیچه ها-اماس غضروف ها-اماس تاندون ها-دردهای سیاتیکی-کمردردها-اختلال ماهیچه های بازکننده اندام ها
*دردها:
مانند سردردها-دردهای عصبی